IBM® SPSS® Amos™ یک برنامه مدلسازی معادلات ساختاری (SEM) با کاربرد آسان است که روابط بین متغیرهای مشاهده شده و نهفته (مشاهده نشده) را برای آزمایش سریع فرضیه ها و تأیید روابط آزمایش می کند.

اگر به دنبال نسخه آزمایشی رایگان SPSS Amos هستید، از صفحه محصول SPSS Amos دیدن کنید. اسناد کامل برای IBM SPSS AMOS 26.0 در مرکز دانش موجود است

برای دانلود یک محصول، به IBM Passport Advantage Online (PAO) بروید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. توجه داشته باشید، برای ورود باید یک کاربر مجاز باشید. اگر کاربر مجاز نیستید، دستورالعمل‌های زیر “درخواست دسترسی به PAO” را دنبال کنید.
پس از ورود به PAO و پذیرفتن شرایط و ضوابط، به تب Software Download & Media Access بروید.
محصولات را با استفاده از یکی از گزینه های زیر انتخاب کنید:
جستجو بر اساس رشته متنی نام محصولات نشان داده شده در زیر (مانند “SPSS”)
اگر شماره قطعه eAssembly را می شناسید، بر اساس شماره قطعه جستجو کنید (از سفارش شما، شماره قطعه eAssembly معمولا با حرف “C” شروع می شود)
محصولات با عنوان را بر اساس دسته بندی جستجو کنید:
همه محصولات – لیستی از تمام حقوق شما را نشان می دهد
محصولات برگزیده من – محصولاتی را که قبلاً به عنوان محصولات برگزیده خود انتخاب کرده اید نشان می دهد
محصولات بر اساس نام تجاری – “Analytics – Platforms” را برای محصولات SPSS انتخاب کنید
قطعات مورد نیاز و اختیاری برای هر محصول ذکر خواهد شد. از نماد علامت مثبت برای گسترش فایل ها در دانلود مورد نظر خود استفاده کنید، یا می توانید هر eAssembly دارای مجوز را دانلود کنید. هر eAssembly شامل تمام دانلودهای مورد نیاز و اختیاری مورد نیاز برای یک محصول خاص و ترکیب پلت فرم است. SPSS Amos فقط برای ویندوز و با گزینه 32 بیتی موجود است.

دانلود از این لینک